-vakna dannie, vakna!

Verkligheten kom ikapp mig lite igår när jag läste Åsa's blogg pinkish.blogg.se btw). Hon skrev "Härligt att man tänker "skönt att vara hemma i hysat god tid" när man är hemma halv tre..." Å det e så jävla sant! Minns fan inte sist jag va hemma redan halv tre! :O Å visst, de flesta av dessa låånga nätter e så sjuukt kul å intressanta, men resterande känns mest waist... Rutiner kan man faan knappt stava till längre! Å vad skit man mår av att bara slagga förbi hela dagar! Även om man "vaknar till" ganska skapligt (gemförelsevis haha) så slutar det iaf med att man vänder sig om å drar täcket över huvudet igen. Det finns lixom ingenting att vakna för, ingen tillräcklig anledning att kliva upp... Å sen mår man bara shit när man väl gör det, å inser att det bara e 1-2 timmar innan man måste börja fixa inför lr faktiskt gå till jobbet.

Men precis som Åsa å jag snacka om så had det kanske inte spelat någon roll om man kom hem mer i tid, för man kan lik förbannat inte slagga..! Man e för trött å seg (oftast) för å hitta på nåt lr göra nåt vettigt, men man e way to speedad å klar i skallen för å kunna slagga. FUCKING MOMENT 22!

Saknar verkligen då jag älskade å kliva upp på morgonen å tyckte typ alltid att det skulle finnas nåt nytt å spännande med varje dag. Missförstå mig rätt, i löööv nätterna oxå, men what the fuck, har inte sett solen på en vecka, om inte mer!!

Som nu, nu e kl 07.02, lattjo lajban fyller tv'n, å nu börjar jag bli sömnig..! Månne jag hitta ett reason å kliva upp idag innan jag slockar.
Annars, -väck mig!
Give me one good reason att kanske få lite sol på fräknarna idag!!


                                                                                                                               -gnitie ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0