on my way back in business

äntligen fick man arslet ur vagnen å komma igång med träningen igen. har bara tagit typ 8 månader haha :P
men idag va det release på bodyjam på worldclass så gick å skrev in mig ca 2 timmar innan skiten började (Y)
sen va det bara hem å käka, byta om å dra ner igen, nervös som faan! har ju som sagt haft kroppen på viloläge sen jag kom tillbaka till tälje :/
så jag hoppades på att det mestadels skulle bestå av vinpimplarkärringar som avlagt nyårslöften om å tappa 10 kilo innan sommaren då dem ska med sina tråkiga gubbar på solsemester till teneriffa, å morsor som lovat sig själva å bli av med babyhullet dom senaste 2 åren haha :P
det fanns en del av dessa önskvärda kvinnor i gruppen, men ack så bestod mestadelen av dem av redan jävligt vältränade brudar i 18-25 års åldern, -ångest!
men men det e va ju bara å bita ihop å förlita mig på att jag fortfarande tar koreografi ganska bra iaf (Y)
å det gick ju :) trodde visserligen att jag typ skulle dö efter "15 min en kvart" (pizza-beställningsröst haha)
men grejjade faan HELA passet, -stolt! :D
å som ni ser så va tanken när jag såg mig i spegeln efteråt typ -"kokt kräfta någon"? (å lagom svettig i håret oxå) -SÅ JÄLLA SCHNYGG!!





åsså lite nice workout-music maestro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0