en alldeles för sagolik sagovärld... :'(

varför önskar så många att allt kunde vara som i sagorna?!
det e ju inte som att man får välja vilken saga man ska vara med i!
min resa blev precis som i sagan, å Du lämnade mig nyss tillbaka till verkligheten,
men flyger själv vidare tillbaka till Neverland.
varför va jag tvungen å hamna i en av dem få sagorna utan lyckligt slut?!?

för allt med Dig har verkligen varit en saga... en dröm... en fantasi... en otrolig å totalt oförglömlig resa!
-resan till och från Neverland...

men trots att Du e borta nu, å jag vet att Du inte kommer tillbaka, så ser jag din lekfulla skugga kring mig i ögonvrån, den leker nästan titut med mig.
å jag vet att den kommer stanna, länge...
som en ständig påminnelse om att det faktiskt inte va en dröm, det va på riktigt, det hände verkligen...

-det va DU & JAG, å vi flög!! <3






Kommentarer
Postat av: Anna

<3

2010-01-27 @ 22:09:44
URL: http://annaalopecia.blogg.se.
Postat av: nikita

<3 jag känner med dig

2010-01-29 @ 20:49:18
URL: http://nikibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0