resan till/från (?) neverland

När vet man om det e dags å löpa lr om man ska softa lite i både kropp å sinne..? Vill inte softa, men vill faan inte löpa heller, du har tagit mig alldeles för långt för det! Men väl här framme i neverland så e jag precis den Wendy som i sagorna, å du som Peter Pan. Jag inser att jag måste växa upp vare sig jag vill lr inte, även om jag e livrädd för att bli vuxen! Medans du lever tryggt i din delvis sanna illusion om att detta inte e nödvändigt... Å om det verkligen e som i sagorna borde jag snart inse att jag inte kommer få dig med mig tillbaka, men liksom hoppet e det sista som lämnar människan så lever mitt hopp till den oteckande versionen!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0