Utkast: Sept. 3, 2011

long time no see...
ständigt stressad men alldeles för mkt dö-tid.., tanke-tid..
hoppas på lite mindre av det nu när allt drar igång,
för helt ärligt, desto mer man tänker desto mer förvirrad blir man bara!
så att få fylla huvet med lite dans å lite plugg ska bli skönt som faan.
på måndag börjar streetfunk-kursen och ungdoms-coach-utbildningen drar offisiellt igång, sen på torsdag startar jazzfunk-gruppen oxå :D
kommer bli en spännande vecka :D

dock trist att sommaren e slut redan, den gick för jävla fort, längtar redan till nästa :P

ska få tillökning i familjen oxå,
min lilla skrota (katten alltså!) ska få en liten kompis :D
4 veckor gammal bara så det dröjer ett tag innan hon får lämna katthemmet.
stackarn hittades helt ensam ute!
underbart e det väl dock att det finns folk som inte bara lämnar dem små liven utan tar dem till katthemmet ist!
har svårt å tänka mig hur det va innan skrotan kom till oss,
å det e tack vare en alldeles speciell person där ute som jag har henne nu, en person som tog sig lång tid att försöka hitta hennes ägare mitt i vintern innan han beslutade sig för att gå till katthemmet i världens snöstorm!

-ett tillräckling varmt hjärta räddar liv i vilken vinter som helst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0